איך להפוך לאישה ממכרת וממגנטת

שתפו את המאמר עם חברים

הרבה אנשים מעריכים יהלום בגלל הערך הרב שיש לו והתכונות המיוחדות שלו.

ליהלום יש 4 תכונות וככל שהן איכותיות יותר כך הן הופכות אותו ליותר נדיר, מיוחד וקשה להשגה. או יותר נכון, כזה שכדאי להשיג.

תכונות אלה קיימות גם בך כאישה. עם קצת תשומת לב אליהן וליטוש, התחושה שלך עם עצמך ובאופן ישיר גם במערכות היחסים בחייך, יכולה להשתנות פלאים.

אז להלן האיכויות הקיימות בך, שאם תלטשי אותן , תתחילי למגנט כל דבר אשר תחפצי בו:

💎 בהירות – ככל שאת יותר בהירה וברורה עם עצמך ובדיוק עם מה שאת רוצה וצריכה בחייך הזוגיים, ככל שאת יותר מדייקת את הערכים והתכונות שאת רוצה לפגוש בגבר שלך, כך את גם יודעת למי לא לתת מזמנך היקר ומהאנרגיות שלך, את יודעת לתקשר בדיוק את מה שחשוב לך ואת הסטנדרטים שלך, וכן זו לא מילה גסה כשאת יודעת בדיוק מה את רוצה ולאן את רוצה להגיע.

כך, הגבר שתבחרי להגיד לו כן, ירגיש מיוחד כי הוא יודע שאת סלקטיבית, שאת יודעת לומר "לא" למי שלא מתאים לך ולאמות המידה שלך, ועצם הבחירה בו כבר גורמת לו להרגיש אחרת לידך ולראות אותך בעין יותר גבוהה. את תהפכי להיות מיוחדת עבורו בזכות זה שגרמת לו להרגיש מיוחד .

לצערי, הרבה נשים מתהלכות בעולם ללא כיוון , ללא תשוקה אמיתית בחייהן, כשהן לא יודעות באמת ובמדויק מה הן רוצות ומה יעשה להן טוב. מה שהן כן יודעות זה שהן לא רוצות להישאר לבד ולכן כל עוד יש ענין מצד הבחור , עבודה סבירה בה הוא עובד ודופק אז זה מספיק. וזה לכשעצמו לא מה שמושך גברים.

תביני, גברים נמשכים לנשים שיודעות מה הן רוצות עם עולם פנימי עשיר וחזון משלהן וברגע שאישה בוחרת בגבר, ולא הפוך, זה מיד מעלה בעיניו את ערכה. כי הוא נבחר על ידה!

💎 חיתוך – אופן החיתוך של היהלום הוא זה שיכריע כמה אור יוצא ממנו. בהקשר שלנו כאן, החיתוך זה אנלוגיה למה שכל אישה עברה עד כה, למערכות יחסים קודמות ושברונות הלב שחוותה . למעשה כל החוויות שעיצבו את האישה המדהימה שאת היום.

הנכונות להשאיר מאחור את כל הכאבים והחוויות הלא נעימות, תוך עבודה, דיוק וריפוי פנימי של צלקות העבר והנכונות לבחור להפיץ החוצה למרות הכל את האור שבך, את שמחת החיים והחיוביות, היא זו שמעלה את ערכך בעיני הגבר וגורמת לו להימשך אליך יותר.

הרבה נשים חיות במין תחושת יאוש וחוסר תקווה, בגרסא מאוד נמוכה של עצמן, אינן מודעות בכלל לעוצמות הפנימיות שקיימות בתוכן ולא מנצלות את מירב הפוטנציאל שלהן.

למה?

כי הן מפחדות מדחייה נוספת, מביקורת, משברון לב נוסף, או שיחשבו שהן לא ראויות, נחותות, שאין להן מה להציע. כמה חבל, כי כשאישה מודעת ויודעת את ערכה, שיש לה כל כך הרבה תבונה ועוצמה שאין כמותה, ככל שהיא חיה בתשוקה ומימוש עצמי, כל זה יוצא ביתר שאת החוצה באופן טבעי, בצורה כזו שלא משאירה אף אחד מהסובבים סביבה אדיש לה . כי אי אפשר להישאר אדיש לאישה שיודעת את עצמה!

וזה קורה רק לאחר התבוננות וצלילה פנימה, אחרי שחרור אמונות מגבילות ודפוסי פעולה ישנים שאינם משרתים יותר את טובתך העליונה ולאחר שאת מבינה את המהות האמיתית האינסופית שבתוכך

💎 קראט – הגודל ומידת היהלום. ובאנלוגיה למערכות יחסים, האישה הממוצעת לא יודעת מה הסטנדרטים שלה, היא אפילו חוששת שיהיו כאלה בכלל, שמא יחשבו שהיא "בררנית" או "חשה עצמה", במילים של העם.

ברגע שאישה לא יודעת אלו ערכים היא מחפשת בגבר שלה ובזוגיות בה היא חושקת, ופשוט נכנסת למערכת יחסים רק כי היא נקלעה איכשהו בדרכה והיא פשוט זורמת איתה, מבלי באמת להגיד ולתקשר מה חשוב לה, אילו איכויות היא מביאה ומעונינת שהצד השני יביא עימו, ומבלי שיהיו לה סטנדרטים לחיים לה היא כה ראויה, כך בדיוק היא תצטייר גם כלפי חוץ מול הגבר שלה.

גברים אוהבים נשים ערכיות, עם בטחון עצמי גבוה שיודעות בדיוק מה הן שוות ולמה הן ראויות! ויותר מכך, הם אוהבים לעמוד בסטנדרטים אלו ולהרגיש מיוחדים ונדירים בעקבות זאת. ברגע שהם מרוויחים את המקום הזה אצל נשים, הערך שלהן עולה באופן מיידי בעיניהם וכך גם עדיפות מערכת היחסים.

על כן, נשים יקרות, אל תפחדו להעלות את הסטנדרטים שלכן, הגבר הנכון ידע ויעשה הכל על מנת לעמוד בהם

💎 צבע – מתייחס דווקא לכמה חסר צבע היהלום. ככל שהוא שקוף, בהיר ונקי ופחות מעורפל, כך הוא יותר ערכי ויקר. כך גם אצל האישה. ככל שהיא אותנטית ומחוברת לאני האמיתי שלה, בעלת ערך ודימוי גבוהים, נקייה ממניירות מיותרות, ברורה מאוד עם עצמה בתוך תוכה ונטולת פחדים שמעקבים, כך היא יותר מוערכת ונחשקת בעיני הגבר.

אישה כזו, תדע לייצר רמות עמוקות של אינטימיות.
Intimacy – into me you see ,  אישה כזו תאפשר לגבר להתקרב באמת, להכיר אותה על כל גווניה. רוב האנשים מפחדים מהמונח הזה ונמנעים מקרבה אמיתית בגלל העבר שלהם ומהפחד להיפגע שוב או להידחות. אך ברגע שמרפאים את פצעי העבר ומגיעים נקיים עם לב פתוח להכרות חדשה, זה הופך אותך לנדירה, מיוחדת ולכזו שאי אפשר להתעלם ממנה.

וזהו עיקרון היהלום. זיכרי, יש בתוכך יהלום שמחכה לליטוש, דיוק והכוונה. השקיעי בו, טפחי אותו וכך הוא ימגנט המון אור ודיוק לחייך הזוגיים.

עוד מאמרים

משפטים כמו

משפטים כמו: למה לא 100למה את לא כמו..למה את נעלבת מכל דברלמה את לא יודעת לבחור כראוילמה את לא משחררת בזמןלמה את תמיד נשאבת למקומות

פעם הגבר שלי היה חייב להיות…

פעם הגבר שלי היה חייב להיות :החבר הכי טוב שלי וגםמאהבחבר נפשהנדי מןמשכילאינטיליגנטחכםאיש משפחהבעל פתרון לכל בעיהשיקנה לי בטחון ויציבות כלכלייםסבלןרגישותרןפשרןמצחיקמכיל כל דברובקיצור שיהיה אחראי

- מדריך מיוחד לנשים -

איך להיות האישה שנועדת להיות ולמגנט את הגבר הנכון עבורך

הדרכת וידאו שתוציא את הנשיות והעוצמות שבך ושיאפשרו לך להכנס לזוגיות לה את מייחלת, מבלי לוותר עצמך ועל מה שחשוב לך

לקבלת ההדרכה ללא עלות הכניסי את הפרטים לכאן: