משפטים כמו

שתפו את המאמר עם חברים

משפטים כמו:

למה לא 100
למה את לא כמו..
למה את נעלבת מכל דבר
למה את לא יודעת לבחור כראוי
למה את לא משחררת בזמן
למה את תמיד נשאבת למקומות הללו….

מוכרים לכם המשפטים הללו?!

משפטים כאלה ואחרים ליוו אותי שנים רבות וגרמו לי תמיד להרגיש
לא מספיק טובה
לא מספיק אהובה
לא מספיק ראויה
לא מספיק שלמה
לא מספיק מוצלחת
פשוט לא מספיק מכל דבר

והאמת היא שכל המשפטים הללו, נאמרו מתוך פחדים ותפיסות עולם שהם כלל לא היו שלי, ונאמרו מתוך חוסר השלמות, הסיפוק והמימוש של אלה שאמרו זאת לי

הרבה אנשים עושים השלכה של עולמם הפנימי הרקוב והלא שלם על אחרים, לרוב לא מתוך כוונה רעה כזו או אחרת, אלא מתוך מקום בו הם לא מאמינים בעצמם ומתוך ערך וקיום עצמי עגום בתוך תוכם.

רק שילד שניצב בפני אמראות מסוג זה, לא באמת יודע להבדיל בין מה שלו ומה לא, אין לו עדיין מסננת בגבולותיו, אין לו עדיין זהות מגובשת ויציבה דיה על מנת לדעת מה מעצים אותו ולקחת ומה מוריד אותו , הוא כמו ספוג שסופג עד אינסוף מהסביבה החיצונית.

רק שבדרך הוא נפצע ונכווה, הערך והקיום שלו הולכים וקטנים, הוא מתחיל להדחיק חלקים מסויימים מהאני האמיתי שלו על מנת לשרוד בעולם מאיים שכזה, בו תמיד מבקרים ושופטים אותו, ומתחיל לסגל לעצמו דפוסי ריצוי וביטול עצמי רק על מנת להרגיש באיזשהו אופן שייך ואהוב על ידי הבריות .

ואז הוא מתקדם לחייו הבוגרים עם אותן האמונות והמשפטים המורידים ולא מבין מדוע המציאות של חייו עגומה, ירודה ללא הגשמה, סיפוק ושמחה אמיתיים.

דעו שזו לא גזירה משמיים, שזה פתיר ובר שינוי בהחלט, שחוויות כאלה ואחרות מילדות הן כאן למען התפתחות הנשמה שלנו עלי אדמות, על מנת שנתקרב יותר לעצמנו, לליבה האמיתית שלנו, שנוציא באמת את המתנה שאנו לעולם.

אז כן, שלב המסכנות וההתקרבנות הוא שלב מחוייב מציאות בדרך, אך הוא רק תחנה זמנית למי שמעז לקחת אחריות על מנת להתפקח ממנו, לצלול פנימה ולצאת לחקירה מדהימה של האני, בהודיה, בהוקרת תודה ובחמלה על השעורים ועל הכאבים שבדרך, שבזכותם אנו חווים התעוררות. אלו שלבים הכרחיים בהתפתחות של כל אחד ואחת.

הצלילה פנימה חשובה לאין שעור, היא מאפשרת לנו :
לאהוב עצמנו יותר,
לקבל את כל סך חלקינו הטובים והפחות ,
לכבד ולהעריך את עצמנו ומתוך כך לכבד ולהעריך את האחר השונה ולזכות בחזרה בכבוד והערכה, להגשים עצמינו בצורה הכי גבוהה שלנו ופשוט לחוות את מי שאנו באמת בצורה הכי אותנטית , גבוהה ונעלה שלנו ובכך למגנט עוד ועוד מכך לחיינו, להשפיע בתדר הזה גם על הסביבה ולתרום לעולם פנימי וחיצוני טוב יותר .

היום , אחרי שאני חווה אינסוף התפתחות שכזו, למדתי כבר להנות מהמסע הזה, לטעמי הוא מהות החיים שלנו כאן, הגילוי העצמי, מאיפה באנו ולאן אנו הולכים.
הוא אפילו הופך למרתק ומשעשע כאשר אנו מתחילים להבין את חוקי היקום והם לא כאלה מורכבים

עוד מאמרים

משפטים כמו

משפטים כמו: למה לא 100למה את לא כמו..למה את נעלבת מכל דברלמה את לא יודעת לבחור כראוילמה את לא משחררת בזמןלמה את תמיד נשאבת למקומות

פעם הגבר שלי היה חייב להיות…

פעם הגבר שלי היה חייב להיות :החבר הכי טוב שלי וגםמאהבחבר נפשהנדי מןמשכילאינטיליגנטחכםאיש משפחהבעל פתרון לכל בעיהשיקנה לי בטחון ויציבות כלכלייםסבלןרגישותרןפשרןמצחיקמכיל כל דברובקיצור שיהיה אחראי

- מדריך מיוחד לנשים -

איך להיות האישה שנועדת להיות ולמגנט את הגבר הנכון עבורך

הדרכת וידאו שתוציא את הנשיות והעוצמות שבך ושיאפשרו לך להכנס לזוגיות לה את מייחלת, מבלי לוותר עצמך ועל מה שחשוב לך

לקבלת ההדרכה ללא עלות הכניסי את הפרטים לכאן: